Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále nezastupitelným komunikačním kanálem, který musí umět dobrý prodejce efektivně ovládat. První kontakt s potenciálním klientem často probíhá přes telefon i v B2B obchodování. A my vám dnes v tomto článku ukážeme, jak se při B2B obchodování na telefonát s novým potenciálním B2B klientem připravit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.