Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo nekomfortní systém zákaznického servisu je pro klienta dostatečným důvodem k tomu, aby ukončil svoji spolupráci s danou společností. Dnes se podíváme, jaká jsou tři znamení, pozorovatelná přímo v rámci týmu, který má na starosti zákaznickou péči, díky kterým poznáme, že daný systém potřebuje změnu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.