Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané překážky a výzvy. Obchodní týmy se rychle přizpůsobují vzdáleným pracovním prostředím a učí s novými technologiemi, aby udržely kontakt s klienty. Spojení totiž vyvolává důvěru. V distančním módu však vyžaduje poněkud odlišný přístup.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.