9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto času potom nejen zvýší spokojenost klientů, ale i sníží náklady call centra a zvýší jeho kapacitu. Zkrácení AHT by proto mělo být jednou z priorit manažera call centra a my vám v dnešním článku představíme 9 tipů jak na to.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.