Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí

Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je něco, čemu se v angličtině říká „abandon rate“. Tedy podíl volajících klientů, kteří zavěsí ještě než se problém vyřeší a hovor se ukončí. Tedy ještě v průběhu interakce s pracovníkem nebo dokonce ještě před jejím začátkem. Klient tak může zavěsit během čekání na spojení s pracovníkem nebo třeba během hovoru z frustrace. Vysoká míra ukazatele „abandon rate“ může ústit ve znatelný nárůst nespokojenosti klientů. Jak tedy počet volajících klientů, kteří takto zavěsí, snížit? Zde je několik strategií, které vám k tomuto cíli pomohou.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.