Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…