Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to nestačí k …
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka,…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…