Marketing - zprávy z HR

icon 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace, umělá inteligence, udržitelnost nebo diverzita kladou obrovské…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého

Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…

Článek v rámci předplatného Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu

Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…

Článek v rámci předplatného Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízení

Hledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám…

Článek v rámci předplatného Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem

Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …

Článek v rámci předplatného Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…

Článek v rámci předplatného Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka

„Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že…

Článek v rámci předplatného Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty

I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku…

Článek v rámci předplatného Chcete se coby vedoucí obchodního týmu zlepšit? Máme pro vás 5 tipů

Vedení obchodního týmu má oproti vedení lidí v jiných oborech svá…

Paulo Cunha, CEO společnosti Pipedrive

Obchodníci neplní stanovené cíle, zjistil Pipedrive v globálním průzkumu. Na vině je častá práce z domova i přesčasy

Od roku 2021 klesá počet obchodníků, kteří dosahují předem stanovených…

Článek v rámci předplatného Několik jednoduchých (ale účinných) rad, jak uzavírat více obchodů

Chcete uzavírat více obchodů a chcete, aby vaše prodeje měly větší…

Článek v rámci předplatného Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům

Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…

Výpis 1426 z celkem 4728