Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou končí v koši? Odpověď je jednoduchá - prodejce není schopen vyvolat v zákazníkovi pocit…

Článek v rámci předplatného Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce

Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…

Článek v rámci předplatného Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…

Článek v rámci předplatného Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…

Článek v rámci předplatného Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…

Článek v rámci předplatného Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…

Kristýna Gembalová

icon Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…

Výpis 113 z celkem 4597