Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají špatnou zkušenost. Nebo vás pomluvila vaše konkurence, případně mají…
Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy –…
Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…
Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
8 inspirativních citátů o prodeji, které vám dodají motivaci Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…
Neochuzujte se o vyšší plat: Co nedělat, pokud chcete dosáhnout na vyšší mzdu Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…
Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…
AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…
Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou „CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat.…