Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti

Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada. Třeba s vámi mají špatnou zkušenost. Nebo vás pomluvila vaše konkurence, případně mají…

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne

I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy –…

Článek v rámci předplatného Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu

Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee

Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…

Článek v rámci předplatného Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí

Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…

Článek v rámci předplatného 8 inspirativních citátů o prodeji, které vám dodají motivaci

Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…

Článek v rámci předplatného Neochuzujte se o vyšší plat: Co nedělat, pokud chcete dosáhnout na vyšší mzdu

Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…

Článek v rámci předplatného Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje

Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer

Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…

Článek v rámci předplatného AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…

Článek v rámci předplatného Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou

„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…

Článek v rámci předplatného Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál

Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat.…

Výpis 2739 z celkem 4719