Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“ Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak zůstávají, i přes svou snahu a nesporné kvality, jaksi „neviditelnými“.…
Sedm tipů, které vám pomohou uzavírat více obchodů Chcete více prodávat, případně navýšit objem obchodů, které uzavíráte? Pak…
Volnějším kalendářem k produktivitě: Jak si chytře plánovat aktivity a nebýt zahlceni prací Čím lépe a efektivněji si dovedete plánovat své pracovní aktivity, tím…
Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…
Nejčastější prodejní chyby, kterých se dopouští obchodní nováčci Téměř všemu se dá naučit. I obchodování. Dobří prodejci se nerodí sami od…
„Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje „Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje…
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby…
Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře…
Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on…
Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku.…
Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou…
„Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá? V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který…
Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je…