Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat.…
 
    Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin
   Jak mohou obchodníci překonat propad v prodeji během letních prázdnin   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře…
 
    Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat
   Pět důvodů, proč s vámi potenciální klienti přestanou komunikovat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on…
 
    Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době
   Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku.…
 
    Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji
   Tipy, jak mohou obchodníci využít umělou inteligenci při prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou…
 
    „Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá?
   „Růstová mysl“: Co to je a proč je pro obchodníky tak důležitá?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V angličtině se často setkáváme s výrazem „growth mindset“, který…
 
    Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat
   Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je…
 
    Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější
   Tipy, jak si lépe nastavit svůj cirkadiánní rytmus a být spokojenější a výkonnější   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u…
 
    „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat
   „Na toto nemáme rozpočet“: Jak na tuto odpověď při B2B obchodování reagovat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
 
    Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat
   Pět způsobů, jak vám mohou vaši stávající zákazníci pomoci více prodávat   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše…
 
    Vizualizace: technika vrcholových sportovců, která ale pomáhá i obchodníkům
   Vizualizace: technika vrcholových sportovců, která ale pomáhá i obchodníkům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
 
    Hledáte si práci jako obchodník? Poradíme vám, jak sepsat CV
   Hledáte si práci jako obchodník? Poradíme vám, jak sepsat CV   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti…
 
    Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit
   Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob,…