Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží umně skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou…
Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…