Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem je takzvaná „kvalifikace“ zákazníka. Co to je? Jak lze…
Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…
Jak vytvořit obsah, který nejen zaujme, ale skutečně přinese hodnotu…
Máme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný…
Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…
Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…
Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…