Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s obchodním oddělením a končí off-boardingem zákazníka. To, jak…

Článek v rámci předplatného Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…

Článek v rámci předplatného Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat

Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…

Článek v rámci předplatného Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu

Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…

Článek v rámci předplatného Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi

Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…

Kristýna Gembalová

icon Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?

Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…

Článek v rámci předplatného Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu

Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…

Článek v rámci předplatného Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…

cookies

Budeme za internet platit? Konec cookies se dotkne všech

Na počátku roku se hovořilo o tom, že lišta cookies v prohlížeči Chrome…

Výpis 7991 z celkem 4671