Jak vaší marketingovou kampaní zaujmout zástupce Generace Z Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože daná firma pořádně neumí zaujmout danou cílovou skupinu. Jiné produkty, které jsou určené…
Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…
Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025 Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…
Jak vstát z popela: Čtyři tipy na návrat k prodeji poté, co jste vyhořeli Syndrom vyhoření. Strašák, který trápí víceméně všechny pracovně aktivní…
Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním…
Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Pravidlo 80/20: Jak vám může pomoci uzavírat více obchodů I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky…
Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky…
Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“ Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního…
4 tipy, jak hledat (a nacházet) nové potenciální klienty Ať už je naše klientská základna jakkoliv velká a oddanost klientů…
Jak vytvořit obsah, který nejen zaujme, ale skutečně přinese hodnotu…