Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá rozhodnutí“. V obchodní hantýrce odkazuje na člověka, nejčastěji…

Článek v rámci předplatného Tipy pro ty, co připravují marketingovou kampaň pro zcela nový, originální produkt

Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…

Článek v rámci předplatného Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu

Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…

Článek v rámci předplatného Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu

Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…

Článek v rámci předplatného Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…

Článek v rámci předplatného Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet

Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…

Výpis 92104 z celkem 4579