Máme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný podzim života? Penzisté se většinou shodují, že je na co se těšit. Mladší ročníky však…
Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…
Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…
Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…
Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…
Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Pět základních technik v B2B prodeji B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
3 důvody, proč se prodejci nemusí bát, že jim umělá inteligence sebere práci Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…