Čtyři nejčastější důvody, proč zákazníci odcházejí z e-shopu, i když mají zboží v košíku

Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky… ale pak zmizí. Nedokončené nákupy jsou jedním z největších problémů prodeje online. Některé průzkumy ukazují, že více než polovina zákazníků, co už má zboží v košíku, nakonec z e-shopu odejde a k obchodu nedojde. Proč k tomuto negativnímu jevu dochází – a co s tím můžete dělat?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.