Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit? Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu, mají lidé obecně tendenci obávat se změn jakéhokoliv druhu. A to…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…