Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který motivuje lidi jednat rychle, aby nepropásli výhodnou příležitost.…
V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit? Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…