Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat nového zákazníka. Ze stálé, spokojené klientely navíc díky…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Pět vlastností, které musí mít obsah, který má potenciál stát se virálním na sociálních sítích Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti…
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu? Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Jak se poučit z nepovedeného obchodu Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…