Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1. Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už…
Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších…
Mnoho společností ztotožňuje termín marketing s výší prodeje. Nic však…
Recenzní webová sídla jako zdroj informací Firmy mohou získat prostřednictvím Internetu velké množství názorů na svoje…
Všichni dodavatelé CRM systémů sice nabízejí nástroje pro integraci dat,…
Publikování článků je pro podniky jedním z nejlevnějších způsobů upoutání…
Efektivita CRM systémů v oblasti B2C Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…
Parametry průzkumu trhu Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Potřebujete technologický plán? Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Umíte psát pro web? Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna.…
Současné problémy E-komerce ještě neznamenají konec pracovním příležitostem…