Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…
Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…
Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…