Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice…

CRM není jen záležitostí velkých společností

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

CRM bez CRM systému?

Článek v rámci předplatného CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Článek v rámci předplatného Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…

Výpis 46814693 z celkem 4696