Několik mýtů o PR

Vytisknout

Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených informací. První z nich je již chápání pojmu PR jako takového. Public Relations znamená podle tradiční definice styk s veřejností. V současné době však více než o styk s veřejností jde podnikům o styk s médii. Dalším mýtem je pak skutečnost, že PR vyžaduje služby PR agentur. Malé a střední podniky pro svůj styk s veřejností tyto agentury většinou nepotřebují. Mezi další mýty patří:- Váš styk s veřejností může být úspěšný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace