Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Vytisknout

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce vůbec je prostě tím, co dokáže udržet zákazníka. Lidé dnes chtějí věcí dosahovat rychle, a proto by se i obchodní sféra měla řídit heslem: Kdybych to chtěl mít hotové dnes, požádal bych o to včera. Autor článku dokazuje své tvrzení o rychlosti na příběhu sebe a objednávkové počítačové společnosti ** PC Mac Connection**. Jednoho dne autor večeřel se svým přítelem, který mu nestále vychvaloval nově…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace