Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle množství času, který musí zákazník pročekat, než se mu dostane odpovědi nebo podle počtu…

CRM bez CRM systému?

Článek v rámci předplatného CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Článek v rámci předplatného Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…

Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Článek v rámci předplatného Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…

Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

Článek v rámci předplatného Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…

Výpis 47074719 z celkem 4720