Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového marketingu – konkrétně tím, jak rozšířit a maximalizovat návratnost investic z projektů spojených s tradiční reklamní kampaní pomocí bannerů. V článku je popsáno řešení firmy Powerone Media, která zpracovávala kampaň pro jednu z velkých pojišťovacích společností. Výsledku bylo dosaženo začleněním materiálů pojišťovací společnosti do sítě bulletinů Powerone a současným využitím bannerů.

Powerone v kooperaci s pojišťovnou prošetřila efektivnost rozšířeného řešení tím, že zjistila účinnost stávajících textových odkazů integrovaných do obsahu bulletinů v kombinaci s bannerovou reklamou v hostovaných webových novinách. Kampaň trvala tři měsíce a pojišťovací společnost uvádí silně zvýšenou míru odezvy. Zatímco počet kliknutí na bannery se pohyboval v průměru, přístupy na textové linky daleko předčily očekávání. Růst byl zaznamenán i v období mezi Díkůvzdáním a Novým rokem, které nebývá pro pojišťovnictví příliš produktivní.

Výsledky ukazují, že kombinace bannerů s tradičními odkazy začleněnými do kontextu může být ideální formou internetové reklamy. Zatímco bannery posilují značku a image firmy, textové odkazy zvyšují celkovou výkonnost a podporují uživatele, aby si zvykli reagovat na odkazy určitého typu.

Zdroj: Poweronemedia
Zobrazit přehled článků ze zdroje Poweronemedia