Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se však řada společností stále potýká s neočekávanými výdaji při jeho zavádění či změnách…
Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem! Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
E-business outsourcing - pro a proti Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
Humor v reklamě? Žerty stranou! Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Zákaznická podpora - pozor na ústa! V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Multikanálové obchodování - jste připraveni? Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Kdy je e-komerce příliš drahá? Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Vyhnou se elektronické obchody recesi? Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…
Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…
Úspěšný vstup na trh a působení na něm je závislé na atraktivitě nabízených…