M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

Vytisknout

M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším nesplnila očekávání, která do ní byla vzhledem k okázalé reklamě vkládána. Mobilní komerční nástroje využívané podniky jsou však něco jiného než služby poskytované běžnému spotřebiteli. Zde se již nedá tak docela hovořit o m-komerci, jako spíš o B2E (business-to-enterprise) modelu služeb. V tomto případě nejde ani tak o to, kolik peněz změní majitele, ale o rozšíření stávajících obchodních procesů prostřednictvím mobilního…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace