CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Vytisknout

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se však tyto záměry dostávají z centra pozornosti a ustupují jiným požadavkům, mezi něž může patřit například snižování výdajů. Tento pohled na CRM je však poněkud přímočarý podle odborníků se slova jako zákaznická věrnost a analýza hodnoty klienta stávají v oblasti CRM módními výrazy. Loajalita zákazníka ovlivňuje hospodaření společnosti mnoha způsoby současné přístupy k posuzování jeho hodnoty pro…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace