Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu zboží k zákazníkovi jako způsob, jak jej přitáhnout a udržet, pro jiné je poštovné a balné…
Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu? Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…
Jak správně recyklovat reklamu Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…
Je CRM k ničemu? Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…
Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…
Uživatelské přizpůsobení CRM systémů a skryté výdaje Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…
Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…
Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je…
Nelezete zákazníkům na nervy? Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…