Budoucnost má jméno prostorové nakupování

Vytisknout

Prostorová e-komerce je v současnosti představována zejména trojrozměrnými modely oblečení, které si zákazník pomocí Internetu může různě kombinovat nebo trojrozměrnými domy, které může na Internetu procházet. V budoucnosti se pak hodlá dále orientovat na video technologie zvláště pro modelování interiérů obydlí či aut. Odborníci se shodují na tom, že vizuální stránka věci, která zákazníkům pomáhá zvolit ten pravý výrobek je pro e-komerci velice podstatná. Trojrozměrnost je tedy vítána zákazníky…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace