Dvanáct moderních marketingových tipů

Vytisknout

Marketingové strategie se v současném obchodním světě velmi rychle a často mění. Důvodem těchto změn je nutnost přizpůsobování se aktuálním informačním potřebám. Mnohé firmy mylně kladou přílišný důraz na metody a technologie marketingových výzkumů, přičemž zapomínají sledovat právě informační potřeby. Marketing neznamená pouhé sbírání faktů. Jeho síla a důležitost tkví ve správné analýze a interpretaci sebraných dat. Článek předkládá několik tipů pro účinné moderní marketingové strategie:1.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace