Co přináší e-marketing

V jedné ze svých prosincových speciálních zpráv se deník E-Commerce Times zaměřil na internetový marketing (e-marketing). Internet je dnes neodmyslitelnou součástí marketingových prezentací firem. Mnoho firem však stále přemýšlí o tom, zda jim sloučení klasického marketingu s internetovým přinese něco pozitivního. Nedávno proběhlá studie například zkoumala úspěšnost klasické a internetové reklamy společnosti **McDonald´s** na jeden z jejích nových hamburgerů. Výsledek výzkumu prokázal vyšší zájem v závislosti na zvýšení četnosti internetové reklamy.

Jakmile společnost přiláká zákazníka ke své webové stránce (pomocí vyhledávače, banneru, e-mailové kampaně či kampaně ve více médiích), měla by začít sbírat zákaznické informace, aby mohla zákazníky později kontaktovat a nabízet své služby. Faktem však stále zůstává to, že některé produkty se po Internetu výborně prodávají a některé nikoli. Tradičně v tomto smyslu vedou knihy a CD. Odborníci se shodují na tom, že e-marketing získal v posledních pěti letech velkou prestiž a bude ji získávat i dál. Nemůže však vycházet z dosud hojně využívané metody „vytvoříme něco na webu a zákazníci přijdou sami.“

**Datum vydání:** XII/2002
Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-commerce Times