Jak vytvořit elektronickou mediální strategii

Vytisknout

Média jsou hybnou silou moderní společnosti. Bez nich by mnoho lidských snah nemělo velký smysl. To platí i o marketingových programech firem, které dnes z podstatné části tvoří právě mediální plány a strategie. Každá firma se potřebuje kladně mediálně prezentovat, a proto by k tomu měla přistupovat velmi uvážlivě. Reklamní kampaň je třeba přizpůsobit danému typu média. Takový přístup vyžaduje plánování, vytvoření mediálního plánu. Mediální plán by měl být strukturovaný dokument, nejlépe v…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace