Marketing - zprávy z HR

Je web skutečně "světový"?

Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je možné si koupit nebo využít. Webové obchody sice některé tyto překážky odstraňuje, ale jejich…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

CRM není jen záležitostí velkých společností

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

CRM bez CRM systému?

Článek v rámci předplatného CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Výpis 46554667 z celkem 4671