Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je možné si koupit nebo využít. Webové obchody sice některé tyto překážky odstraňuje, ale jejich…
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…
Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…
Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…