Trefa do barevného

Vytisknout

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky představuje symbolické vyjádření toho, proč vůbec značka existuje, vizuální podobu jejího marketingového sdělení. Tato vizuální podoba však nemůže být nahodilá, nýbrž strategická. Barva je tedy strategickým nástrojem, nikoli dekorativní hračkou. Barva představuje vizuální součást značky, kterou si zákazníci nejvíce zapamatují. (Pro názornost uveďme například neodmyslitelně žlutou barvu produktů společnosti **Kodak**). Teprve až…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace