Internetový marketing: rozděl a panuj Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila na problematiku internetového marketingu. Internet užívá na celém světě stále více lidí (…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Jak naplánovat upgrade CRM systému Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
Průvodce kreativní reklamou v rozhlase Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
CRM - technologie versus podniková kultura V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory? Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
PR aktivity vyžadují tvořivý přístup Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů? Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
M-komerce - co může přinést obchodnímu světu M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Jaké IQ má firemní web? Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…