Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných problémových míst a funkčních požadavků (ať už s pomocí konzultanta, nebo vlastními silami).…
Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Současné problémy E-komerce ještě neznamenají konec pracovním příležitostem…
Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna.…
Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování…
CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…
Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení…
Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…
Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět…