Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z redaktorů serveru bCentral rozhodl detailněji zaměřit na způsob jednání obchodníka se…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Co je Public Relations? Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…
Kdy je třeba změnit obchodní jméno Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…
Kam se schoval váš reklamní e-mail? Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…
Dokáže USA zastavit spam? Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…
Webová diskusní fóra na vzestupu Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
E-lamparna.com aneb Reklamace na webu Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…