Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové otázky, které je vhodné si položit, než je dotyčný dokument zveřejněn v médiích. Odpovědi na…

Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Článek v rámci předplatného Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…

Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Článek v rámci předplatného Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…

Znovuobjevení e-komerce

Znovuobjevení e-komerce

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Článek v rámci předplatného Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…

Několik tipů pro marketing

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro marketing

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…

Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Článek v rámci předplatného Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…

E-komerce: Zákazník se musí vracet

E-komerce: Zákazník se musí vracet

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na…

Výpis 46034615 z celkem 4671