Dobrý a ještě lepší zákaznický servis To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost. Rychlá odpověď či reakce vůbec je prostě tím, co dokáže udržet zákazníka. Lidé dnes chtějí…
Budoucnost má jméno prostorové nakupování Prostorová e-komerce je v současnosti představována zejména trojrozměrnými…
Dejte svému elektronickému zpravodaji tvář Lidé čtou váš elektronický zpravodaj kvůli obsahu. Proto je nutné jim tento…
V jedné ze svých prosincových speciálních zpráv se deník E-Commerce Times…
Jedenácté přikázání: Nebudeš šířiti spam Dne 12.dubna 1994 se dva imigrační právníci v americkém státě Arizona…
Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití…
Lze využít MMS ve firmách pro reklamace? V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice…
Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj On-line počítačové hry již dávno neslouží jako pouhá zábava jejich hráčů.…
Jak vytvořit elektronickou mediální strategii Média jsou hybnou silou moderní společnosti. Bez nich by mnoho lidských…
Testujte své marketingové databáze Marketingová databáze je v moderní době základem veškerých marketingových…
Dvanáct moderních marketingových tipů Marketingové strategie se v současném obchodním světě velmi rychle a často…
Domníváte se, že ztrátami v důsledku špatných a nefunkčních marketingových…
Autoritativní management značky Mnohé moderní společnosti se ve svém rozvoji soustřeďují výhradně na…