Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak docela shodovat. Článek shrnuje názory kanadských zákazníků zjištěné v průzkumu prováděném v…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…