Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se však tyto záměry dostávají z centra pozornosti a ustupují jiným…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní…