Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku řízení obchodních kanálů. V roce 2005 by podle odhadů mělo již 60 procent veškerých obchodů…
PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Zákaznická spokojenost nade vše Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Jak sestavit newsletter Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Pět tipů pro tiskové zprávy Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
Zase spam, čert ho vem! I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…
Chce to strategii O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…
Připravte se na média Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Aktuální návrh protispamového zákona (Controlling the Assault of Non-…