Marketing - zprávy z HR

Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé softwarových řešení se musejí vyrovnat s faktem, že podniky na tuto oblast vynakládají méně…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Koordinační komise - opora CRM projektu

Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Jak naplánovat upgrade CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Slibné novinky v CRM technologiích

Slibné novinky v CRM technologiích

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

Výpis 45644576 z celkem 4671