Zbytečný zákon? Odborníci z USA začínají vyjadřovat svůj nesouhlas s legislativními opatřeními bojujícími proti nevyžádané elektronické poště komerčního charakteru. Na jednu stranu…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Značky a jejich vizuální podoba Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Hledání zisku v chování zákazníků Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…
Jen je nechte, ať si stěžují Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Restrikce a nový marketing Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…