Nebojte se Internetu

Budoucnost internetové reklamy vidí odborníci v zábavě a crossmediálních synergických efektech. V některých případech používá český Internet obdobné reklamní nástroje jako oblasti s větším počtem uživatelů. Trendy jako využití videa v reklamních prvcích nebo kontextové a behaviorální zacílení reklamy k nám ale přichází se zpožděním. Česká řešení jsou tak mnohdy jednodušší než zahraniční.

Úspěšnou formou internetové prezentace jsou nejrůznější interaktivní hry působící na uživatele v kombinaci např. s televizí nebo rádiem. Největší rezervy ve schopnosti zadavatelů zůstávají ale ve správném propojení internetové komunikace s dalšími částmi marketingového mixu. Chybí jim také odvaha investovat do nových řešení. Rezervy ve využívání interaktivních nástrojů mají téměř všechna průmyslová odvětví s výjimkou telekomunikací.

Podstatné je uvědomit si, že nejlepších výsledků lze dosáhnout jen synergií všech způsobů komunikace. Online marketing není jen záležitostí bannerů. Jeho možnosti jsou mnohem širší.
-kk-
Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing & Media