Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs nevyvinuly efektivní řešení proto, aby je zastavily. Fámy se navíc…
Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…
Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…