Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v reálném čase, je pro většinu firem výhrou. Domnívají se, že za pomoci zákaznických dat a…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Spam jak zákon káže Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Značky a jejich vizuální podoba Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Hledání zisku v chování zákazníků Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…