Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky stále nicneříkající. Udávají sice procentuální vyjádření zákaznické…
I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…
O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…
Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Aktuální návrh protispamového zákona (Controlling the Assault of Non-…
Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…
Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…
Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší…
V rozhovoru pro deník E-Commerce Times vyjádřil Marius Haas, viceprezident…
Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…