Úspěch je pryč než stačíte říct "švec" Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita, daří se plnit plány, firemní pokladna je přeplněna, vyhlídky jsou růžové. Bohužel netrvá…
Zákon zatím k ničemu Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Reklamní e-mail jako ze škatulky Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Spam jak zákon káže Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Značky a jejich vizuální podoba Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…