Já mám devět kanálů a oni jednou do páru Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se zákazníky dosud odpovídal heslu Vybudujeme samoobsluhu a zákazníci přijdou. Nijak…
Vidím budoucnost e-komerce, jejíž zisk hvězd se dotýká V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň…
Úspěch je pryč než stačíte říct "švec" Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákon zatím k ničemu Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Reklamní e-mail jako ze škatulky Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Měnící se role zaměstnance zákaznického střediska Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Spam jak zákon káže Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…