Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou však jejich výsledky stále nicneříkající. Udávají sice procentuální vyjádření zákaznické…

Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…

Zase spam, čert ho vem!

Článek v rámci předplatného Zase spam, čert ho vem!

I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…

Chce to strategii

Článek v rámci předplatného Chce to strategii

O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…

Připravte se na média

Článek v rámci předplatného Připravte se na média

Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…

Boj proti spamu pokračuje

Boj proti spamu pokračuje

Aktuální návrh protispamového zákona (Controlling the Assault of Non-…

Jak přijmout správného obchodníka

Článek v rámci předplatného Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…

Desatero etického prodeje

Desatero etického prodeje

Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…

Několik mýtů o PR

Článek v rámci předplatného Několik mýtů o PR

Oblast Public Relations obklopuje po řadu let spousta mýtů a zmatených…

Co takhle interní marketingový průzkum?

Článek v rámci předplatného Co takhle interní marketingový průzkum?

Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…

E-zákazník nemá trpělivost

Článek v rámci předplatného E-zákazník nemá trpělivost

Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší…

Několik i-marketingových rad

Článek v rámci předplatného Několik i-marketingových rad

V rozhovoru pro deník E-Commerce Times vyjádřil Marius Haas, viceprezident…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Výpis 45254537 z celkem 4672