Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou dialogem se ziskovými zákazníky. Tento názor aspoň zastává společnost Cap Gemini Ernst &…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…
Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…