Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zákaznické služby - lepší a efektivnější

Zkratka SOUL v tomoto případě znamená Service on Unbelievable Levels tedy služby na neuvěřitelné úrovni. Autor článku se pokouší o osobní definici tohoto fenoménu.…

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…

Poznejte svého zákazníka

Článek v rámci předplatného Poznejte svého zákazníka

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…

Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že…

Jak stanovit přiměřené poplatky za dopravu zboží

Jak stanovit přiměřené poplatky za dopravu zboží

Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších…

Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1.

Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…

Marketing - klíč k dlouhodobému úspěchu

Marketing - klíč k dlouhodobému úspěchu

Mnoho společností ztotožňuje termín marketing s výší prodeje. Nic však…

Recenzní webová sídla jako zdroj informací

Článek v rámci předplatného Recenzní webová sídla jako zdroj informací

Firmy mohou získat prostřednictvím Internetu velké množství názorů na svoje…

Integrace dat - háček v CRM systémech

Integrace dat - háček v CRM systémech

Všichni dodavatelé CRM systémů sice nabízejí nástroje pro integraci dat,…

Jak úspěšně publikovat články na Internetu

Jak úspěšně publikovat články na Internetu

Publikování článků je pro podniky jedním z nejlevnějších způsobů upoutání…

Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Článek v rámci předplatného Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…

Parametry průzkumu trhu

Článek v rámci předplatného Parametry průzkumu trhu

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…

Výpis 45254537 z celkem 4579