Marketing - zprávy z HR

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich terči však dosud vesměs nevyvinuly efektivní řešení proto, aby je zastavily. Fámy se navíc…

Neschovávejte se zákazníkům

Článek v rámci předplatného Neschovávejte se zákazníkům

Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…

Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Článek v rámci předplatného Značka pro zákazníka, zákazník pro značku

Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…

Marketing v reálném čase

Marketing v reálném čase

Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…

Za hranice současných obchodních kanálů

Za hranice současných obchodních kanálů

Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…

PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

Článek v rámci předplatného PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory

PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…

Jak zpracovat často kladené dotazy

Jak zpracovat často kladené dotazy

Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…

Zákaznická spokojenost nade vše

Článek v rámci předplatného Zákaznická spokojenost nade vše

Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…

Článek v rámci předplatného Jak sestavit newsletter

Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…

Pět tipů pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro tiskové zprávy

Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…

Páni!

Článek v rámci předplatného Páni!

V oblasti obchodu se v současné době stále častěji hovoří o tzv. Wow…

Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Článek v rámci předplatného Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie

Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…

Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích

I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…

Výpis 45254537 z celkem 4683