Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je,…

Patří CRM do starého železa?

Patří CRM do starého železa?

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…

Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Článek v rámci předplatného Návrh obchodní značky je složitým úkolem

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…

Jak vytvořit mediální obraz firmy

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit mediální obraz firmy

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…

Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek v rámci předplatného Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…

Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Článek v rámci předplatného Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…

Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Článek v rámci předplatného Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…

Znovuobjevení e-komerce

Znovuobjevení e-komerce

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Výpis 45254537 z celkem 4597