Marketing - zprávy z HR

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a dalšími faktory ovlivňujícími chod firmy. Je to dynamický…

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…

Pravda o ceně samoobsluhy

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Trefa do barevného

Článek v rámci předplatného Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky…

Vliv spamu na marketing

Vliv spamu na marketing

Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí…

Výpis 44994511 z celkem 4672