Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat v kontaktu se zákazníky a dalšími faktory ovlivňujícími chod firmy. Je to dynamický…
E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí…