Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních bolestí hlavy. Nikdo si asi hovory s roznícenými zákazníky neužívá. Firmy však často…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…