Čím více kanálů, tím více zákazníků

Vytisknout

Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení vztahů se zákazníky v maloobchodním sektoru je efektivnější, než komunikace vedená pouze jedním kanálem. V průměru se jedná o 20 až 25 procentní nárůst zisku. Vícekanálový maloobchod se stal běžnou součástí života poslední dekády. Všechna sesbíraná data hovoří o tom, že vícekanálový přístup je efektivnější, přičemž nezáleží na tom, jaký konkrétní kanál je dominantní. Zvláště populární se ukázala být možnost objednat produkt…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace