Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy

Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob získávání odezvy od zákazníků spočívá v použití správného seznamu. Kampaň bude…

Jen je nechte, ať si stěžují

Článek v rámci předplatného Jen je nechte, ať si stěžují

Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…

Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

icon Devět chyb při prezentaci s vizuálními pomůckami

Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…

Tomu říkáte zákaznický servis?

Tomu říkáte zákaznický servis?

Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší…

Experiment a velká kariéra v marketingu

Experiment a velká kariéra v marketingu

Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…

Restrikce a nový marketing

Článek v rámci předplatného Restrikce a nový marketing

Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…

Článek v rámci předplatného Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích

Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…

Poznejte zákazníky individuálně

Článek v rámci předplatného Poznejte zákazníky individuálně

Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Jak si vede Do-Not-Call Registry

Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…

Příprava na rozhovor s médii

Článek v rámci předplatného Příprava na rozhovor s médii

Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…

Budování strategické empatie

Článek v rámci předplatného Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…

Výpis 44864498 z celkem 4672