Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v reálném čase, je pro většinu firem výhrou. Domnívají se, že za pomoci zákaznických dat a…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…