Mohou marketing a finance být kamarádi?

Vytisknout

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také pochopení a respektování typických rysů osobností finančních a marketingových ředitelů. Většina finančních ředitelů vidí sebe sama jako fiskálně konzervativní osobnosti jednající na základě faktů. Marketingoví ředitelé se oproti tomu vidí jako vysoce inovativní extroverti žijící podle kreativních…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace