Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo nedostatečné metodice implementace jako spíš v chatrném způsobu, jímž jsou vykonávána…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…