Marketing - zprávy z HR

Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo nedostatečné metodice implementace jako spíš v chatrném způsobu, jímž jsou vykonávána…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Jak naplánovat upgrade CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Slibné novinky v CRM technologiích

Slibné novinky v CRM technologiích

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Článek v rámci předplatného CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…

Výpis 44734485 z celkem 4578