Tři překážky měření marketingového úspěchu

Vytisknout

Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků svých aktivit a výkonnosti třem hlavním překážkám. Jde o procesy a průběh práce, infrastrukturu a komunikační záležitosti. Znemožňují jim totiž řízení základních součástí marketingových oddělení, mezi které patří rozpočtování, plánování, vykazování výsledků nebo opakování úspěšných tahů.Procesy a průběh práce jsou největší překážkou. Marketing je totiž značně nestrukturovaná oblast a různí představitelé si mohou úspěšné…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace