Protože hlemýžď ryje do skla

Vytisknout

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není „zdarma“, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně „protože“. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit skepticismus a vybízí k zamyšlení. Předkládá důvod, proč by měli dané firmě věřit. Marketing pro tuto skutečnost používá označení **reason why** (důvod proč). Je o jednu z nejdůležitější součástí marketingové komunikace vůbec.

Slovo „protože“ nepropaguje firmu samo o sobě. Důležité je teprve onen důvod, kterým se firma snaží přesvědčit zákazníky o výhodnosti svých služeb. Důvod proč lze zákazníkům prezentovat například ve formě oblíbených vzorků zdarma, obchodní prezentace v místě prodeje nebo internetové prezentace.

-kk-

**Datum vydání:** X/2004
Zdroj: Mr. Wolf - server agentury Mr. Wolf
Zobrazit přehled článků ze zdroje Mr. Wolf
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace