Jestli to nebude láska Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je loajalita, ale pouze nejnižší cena a nejrychlejší způsob jak ji využít. Skutečnost je taková,…
Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…
Není zákazník jako zákaznice I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…
U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým…
Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich…
Proč poslouchat zákazníka Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…
Rodina se rozhoduje společně Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a…
Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Ročenka Obchod v ČR v roce 2003 Ekonomická ročenka Obchod v ČR v roce ... shrnuje všechny podstatné…