Deset tipů pro úspěšný on-line marketing

Vytisknout

Stále více malých firem považuje za nezbytné propagovat své produkty on-line cestou. Nejen, že takový marketing je relativně levný, ale také stoupá počet potenciálních zákazníků využívajících právě Internet. V záplavě firem poutajících pozornost uživatelů Internetu se však mohou lehce ztratit. Neexistuje sice recept na stoprocentní úspěch, článek ale nabízí několik rad, jak mohou malé firmy své webové stránky zviditelnit. Základem úspěšného on-line marketingového programu přitom zůstává načasování a vytrvalost.

- Vytvořte profesionální webové stránky.
- Registrujte se na důležitých vyhledávačích.
- Využívejte optimalizace vyhledávacích služeb (SEO).
- Využívejte vyhledávače v marketingové strategii.
- Nakupujte a prodávejte reklamní bannery.
- Staňte se členy on-line diskusních skupin a mailingových seznamů.
- Vybudujte vlastní mailing list.
- Budujte styky s médii.
- Integrujte on-line a offline marketing.
- Poskytujte kvalitní zákaznický servis.

-kk-
Zdroj: EntreWorld - server pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje EntreWorld
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace