Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi

Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z redaktorů serveru bCentral rozhodl detailněji zaměřit na způsob jednání obchodníka se…

Profesionální prodej

Profesionální prodej

Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…

Co je Public Relations?

Článek v rámci předplatného Co je Public Relations?

Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…

Kdy je třeba změnit obchodní jméno

Článek v rámci předplatného Kdy je třeba změnit obchodní jméno

Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…

Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Článek v rámci předplatného Kam se schoval váš reklamní e-mail?

Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…

Dokáže USA zastavit spam?

Článek v rámci předplatného Dokáže USA zastavit spam?

Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…

Webová diskusní fóra na vzestupu

Článek v rámci předplatného Webová diskusní fóra na vzestupu

Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…

Světlé stránky CRM

Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Koordinační komise - opora CRM projektu

Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Výpis 44604472 z celkem 4575