Do velké míry je dáno, že kdokoli provádí marketing, raději ho provádí se ženami. Ženy jsou celosvětově nejmocnějšími zákazníky. Ovlivňují více než 83% kupních…
O hodnotě rozhoduje zákazník Pro vybudování úspěšných vztahů se zákazníky společnosti musí porozumět…
Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…
To nám ta e-komerce ale pěkně roste... Podle nové studie americké divize Shop.org Národní maloobchodní federace…
PR není reklama Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi…
Co dokáže zákaznický časopis Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet,…
Už máte své kontaktní centrum? Kontaktní centra nabírají na popularitě. Tuzemské společnosti se snaží…
Kdo a proč rozhoduje Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní…
Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný…
Víc než loajalita Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…