Dejte jim, co potřebují

Vytisknout

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání toho, co chtějí jejich zákazníci zaměřit více na to, co jejich zákazníci potřebují. Proaktivní postup má podle závěrů výzkumného týmu profesora Johna Narvera z **University of Washington** větší ústup. Zákazníci mají obecně dva druhy potřeb vyjádřené a skryté. Firmy pracující jen s informacemi, které jim zákazníci sdělí přitom riskují minimální odlišnost od konkurence. Chytré firmy dokáží určit skryté potřeby svých zákazníků…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace