Segmentace podle úrovně komunikace

Vytisknout

Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české republice se například nedávno objevil nový přístup k tvorbě cílových skupin Communigraphics. Tato technika vznikla v síti OMD ve Velké Británii a používá se také v Německu. Vychází z předpokladu, že lidé se liší ve svém přístupu k informacím. Technika Communigraphics pomáhá nalézt a oslovit segment lidí, který reklamu přijme a bude informace o novém produktu sdělovat dále. Podle míry akceptace reklamy, zkoušení nových věcí a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace