Jak na kombinované mediální kampaně

Vytisknout

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň. Důležité je však dbát na provedení reklamy tak, aby byla srozumitelná v každém individuálním médiu. Ve všech médiích je třeba zachovat stejnou formu, vzhled a společné téma. Řada případových studií přinesla důkazy o tom, že kombinované mediální kampaně skutečně zaručují lepší povědomí o reklamě i další účinky v oblasti komunikace. Synergii médií lze jen těžko měřit, ale přesto se vyplatí. Článek popisuje několik…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace