Přechod zákazníků na nové kanály

Vytisknout

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro zákazníky, firmu i její partnery. Výhody takového přesunu však mohou tyto nepříjemnosti převážit. Prostřednictvím více kanálů utratí zákazníci více peněz. Kanály jako Internet a zámořská zákaznická střediska pak slibují firmám velké úspory nákladů. Vícekanálový marketing je ale složitější, než se může na první pohled zdát. Pro získání kontroly nad vícekanálovými interakcemi musejí firmy provázet zákazníky celým procesem…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace